מפצחת האגוזים – סיפורה של שלומית רוזן מייסדת אננדה ביו קוסמטיק

מפצחת האגוזים – סיפורה של שלומית רוזן מייסדת אננדה ביו קוסמטיק

טראומה אישית הובילה את שלומית רוזן, מייסדת חברת הקוסמטיקה הטבעית אננדה, לגלות את סודות היופי הטמונים באגוזים 

 

שלומית רוזן, המייסדת של חברת אננדה ביו קוסמטיק לקוסמטיקה טבעית היא הוכחה מהלכת לכך שהטבע יודע הכי טוב.  בגיל 57 העיניים הירוקות שלה בורקות בחיות , והעור צח חלק ומתוח ללא כל התערבות כירורגית .

את ההתנסות הראשונה שלה עם צמחי מרפא חוותה רוזן בנסיבות אישיות טרמאוטיות.  בגיל 17, כמו נערות רבות אחרות,  סבלה מפצעי בגרות. קוסמטיקאית שטיפלה בפניה בחומצות גרמה לה לנזק כמעט בלתי הפיך – כוויות קשות על חצי מעור הפנים.

במשך חצי שנה עברה טיפולי שיקום  אינטנסיביים  בבית החולים בלינסון, ובמקביל טופלה על ידי רופא עור שריפא את עורה במריחת צמחי מרפא בשילוב תוספי מזון. "זו היתה החוויה הראשונה שלי עם עולם צמחי המרפא" היא מספרת בחיוך "העובדה שלא נשארו לי צלקות מאז היא נס".

 

הטאורמה הובילה את רוזן למסע אישי מעמיק ומרתק שנמשך עד היום. בשלהי שנות ה90 למדה רפואה איורוודית, תורה הודית עתיקה הקוראת לאיזון ומגדירה אורח חיים שלם דרך תזונה ותנועה. במשך שנים עסקה בייעוץ איורוודי בדגש על תזונה, לימדה לאכול כפי שמתאים לגוף.

 

אננדה, אושר עילאי בסנקרסריט, נולדה מהצורך של רוזן להזין את עורה  בחומרים טבעיים בלבד. לפני כעשר שנים הקימה את  'אננדה ביו קוסמטיקס' ומאז מנפיק מפעל הקוסמטיקה שבבעלותה  צנצנות של יופי ואושר טבעיים.

 רוזן  מתייחסת למוצרי טיפוח טבעיים כמזונות על לעור. תפיסת העולם האישית שלה היא תפיסת העולם של אננדה –   העור סופג רעלים לגוף דרך מחזור הדם, על כן יש לטפח אותו במוצרים טבעיים ואורגניים בלבד.

רוזן: "אנטי אייג'ינג הוא לא עוד טרנד חולף או מילה שאני מצמידה לאיזה מוצר. זאת תפיסת עולם שלמה,  העולם שלי, דרך החיים שלי וכל מה שאני מאמינה בו מגיל צעיר". 

 

"המטרה היא להגיע לאיזון פנימי בדרך טבעית.  לאזן ולהזין את הגוף ואת העור בסופר פוד, מזונות על טהורים וטבעיים . אני באה מאהבה ומאמונה חזקה מאוד בחוכמת הטבע, לא עושה קיצורי דרך ומייצרת פורמולות פעילות ומדוייקות שעובדות.  יש לי קהל לקוחות של שנים רבות, לקוחות נאמנות ומרוצות שמעידות על התוצאות".

 

כל מוצרי אננדה מבוססים על צמחים,  פרחים שמנים ומיצויים טבעיים ונקיים הנקטפים מאיזור הגידול הנכון עבורם .

סדרת האנטי אייג'ינג 'גרנובל נאטס' מבוססת על אגוזים אורגניים הגדלים למרגלות האלפים בגרנובל,  חבל ארץ בצרפת הנמצא בגבול עם שוויץ. עצי אגוז גדלים שם למרגלות האלפים בטבע מרהיב ומושקים על ידי מי שלגים טהורים. מחקרים מצביעים על כך כי פירות העצים, האגוזים,  המבשילים ונקטפים באביב מכילים כמות עצומה של אנטי אוקסידנטים מהטבע.

 

באננדה מפיקים מהאגוזים את הגטוליינים, תמצית טבעית פעילה לתיקון פגעי הזמן ולעיכוב תהליכי הזדקנות העור. אופן מיצוי הגטוליינים מהאגוזים מבוסס על פיתוח רב שנים של מומחי אנדדה ונרשם כפטנט.

"השתמשנו במחקרים המדברים על סגולות האגוזים " מגלה רוזן "ועליהם בנינו פורמולות מאוד מדויקות. הבסיס הוא חמאת שיאה המופקת מאגוזים המגיעים מאפריקה. לב המוצר הוא  הפטנט שלנו, תמצית הגרטוליינים,  עליו הוספנו  צמחים ושמנים טבעיים מעולים לעור  כמו יסמין, אובליפיחה, ורד הבר ופרח נר הלילה".

 

החברה מציעה קרמי פנים, מסיכות לפנים ולגוף, ולצידם מוצרי שיער, סרומים מוצרי רחצה ועוד.  מגוון המוצרים משמשים להזנת העור בלחות, מתיחה ומיצוק, טיפול בפיגמנטציה, ניקוי והגנה מפני נזקי השמש וקרינות מתועשות. 

 

מוצרי אננדה מצטיינים גם במה שאין בהם . כל מוצרי החברה נקיים מכימיקלים, חומרי בושם וצבע, אלכוהול וחומרי הקצפה ושימור כימיים אגרסיביים מסוג פארבנים או SLS  הנפוצים מאוד בתעשיית הקוסמטיקה הקונוונציונאלית. אננדה מקפידה להשתמש אך ורק בחומרי שימור והקצפה טבעיים, ועומדת ברמת התקן הגבוהה ביותר, תקן  BDIH המבטיח העדר חומרים סינטטיים או כאלו המהונדסים גנטית.

טווח מחירים –69 – 489 שקל למוצר. להשיג ברשתות טיב טעם, טבע קסטל, שקדיה, נקודת טבע, בחנויות טבע נבחרות או באתר החברה בכתובת- www.ananda-cosmetic.co.il

 

 

tags:
What do you think?

קשורים ~

התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות