כשסופר פוד ועור נפגשים

אם יצא לכם לקרוא את הבלוגים הקודמים, כנראה שהבנתם שאני מגיעה מעולם התזונה, האיור וודה, האנטי אייג'ינג המערכתי ואורח חיים בריא ומאוזן. את השילוב הזה הבאתי לעולמות הטיפוח והיופי. אתם יודעים מה הסוד? תחזוקה שוטפת, מאוזנת ובריאה של הגוף, העור והנפש.

אז מה זה סופר-פוד ולמה חשוב שמזונות אלו יהיו חלק אינטגרלי מאורח החיים שלנו?
רובכם בוודאי שמעו את המונח "סופר-פוד" יותר מפעם אחת וחלק גדול מכם בודאי צורך חלק ממזונות העל לפחות מידי פעם. אז מה זה בעצם סופר-פוד ומדוע חשוב שמזונות העל יהוו חלק אינטגרלי מאורח החיים שלנו?  מזונות העל, הסופר פודס, הינם המזונות המרוכזים והעשירים ביותר ברכיבים תזונתיים, ויטמינים, מינרלים, נוגדי חימצון ויתר אבות המזון והערכים החיוניים לגופנו. מזונות העל מעניקים לנו את התמיכה המיטבית והמרוכזת שהטבע יכול להעניק לנו.

כשאני מתייחסת לאנטי אייג'ינג של המכלול, מזונות העל מהווים חלק נכבד בתזונה היומית כמקורות טבעיים לתזונה נכונה ,ניקוי הגוף מרעלים, תמיכה אנרגטית, שיפור מצב הרוח והפחתה הדרגתית של הרגלי צריכת סוכרים ומזונות מתועשים.

איך סופר-פוד לעור יגרמו לעורכם להיראות ולהרגיש יותר ממדהים
כשקרם או סרום מבוססים על פארבנים שהינם כימיקלים זולים במיוחד ודומים בהרכב הכימי שלהם לרכיבים מהם מייצרים שקיות פלסטיק אתם מזיעים. ודרך אגב, החומרים הללו נמצאים ברוב מוצרי הטיפוח לפנים לשיער ולגוף. אפילו במשחות שיניים, בדאודורנטים וגם כמשמרים במזון. לעומת זאת, אם הקרם מבוסס על חמאת שיאה אורגנית, מיצוי צמחי מרפא ומשמרים מהטבע.. הדברים נראים אחרת לגמרי.

אז בשביל לעשות לכם קצת סדר. אלו היתרונות של סופר פוד לעור: קודם כל, הם מורכבים מגידולים אורגניים, שאינם מכילים חומרי ריסוס והדברה. הם מרוכזים ועשירים בויטמינים, מינרלים ונוגדי חימצון חיוניים. הם גם מעניקים לעור שלנו הזנה מיטבית, אנרגיה קורנת ותמיכה מרוכזת של רכיבי על חיוניים.

כך הצרפתיות מצליחות לשמור על עורן זוהר תמיד
זוכרים בבלוג הקודם שסיפרתי לכם עד כמה התרגשתי כשהגעתי למחקר על אגוזי גרנובל ומה היה גודל ההתרגשות שלי כשמעט גטוליינים, החומרים הפעילים בתחום האנטי אייגינג, שנמצאים בעצים הללו הגיעו לידי? הרכיבים האלו הם מזונות על אורגניים, פרי מחקר שנערך בצרפת, שמעניקים פעילות ותמיכה ממוקדת בתחום האנטי אייג'ינג.

מכירים את צמח הבוראג'? הצרפתיות אוכלות, שותות, מורחות ונושמות אותו… כן, כן, עכשיו ברור לכם הרבה מאוד דברים, אני יודעת 🙂 צמח זה הוא אחד הצמחים החיוניים בתחום האנטי אייג'ינג, הבוראג' בעל הפריחה הכחולה גדל בצפון אירופה. אני תמיד מעדיפה את מיצוי הצמח מאזור הגידול הטבעי שלו כדי לקבל את המיטב שלו. באופן אישי, אני מאוהבת בצמח הזה אבל אני מזכירה אותו כאן כי לפני הרבה שנים בארוחת הערב בביקור משפחתי בצפון איטליה סיפרתי בהתלהבות רבה ואיטלקית רצוצה על הבוראג' ואז אחרי מספר דקות בעודי מדברת קפצה אחת מבנות המשפחה, רצה לחצר וחזרה עם הצמח ביד "סי סי בוראג'ו בוראג'ו…" אז הסתבר לי שגם האיטלקיות מחוברות אליו…

אז, אחרי הכל. אלו 3 דברים שחשוב לזכור כשאתם חושבים על העור שלכם:

–          מזונות על הם מתנה לעור שלכם

–          בחרו תמיד מוצרי טיפוח שאינם מכילים כימיקלים או בישום, מכיוון שכימיקלים גורמים להזדקנות העור ובושם בחשיפה לשמש גורם לפיגמנטציה

חפשו את תו התקן כי לא כל מוצר שכתוב עליו טבעי או מצויירים עליו פרחים הוא באמת נקי.

tags:
What do you think?

קשורים ~

התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות