המעבר לאורח חיים בריא ונקי ובחירת מוצרי קוסמטיקה מתאימים

השימוש בתכשירים קוסמטיים הוא חלק מאורך חיים בריא. אך כאשר אנו בוחרות את מוצרי הקוסמטיקה שלנו, כדאי להעדיף מוצרים טבעיים. בחנויות הטבע נוכל למצוא סרום, קרם עיניים אורגני, קרם פנים טבעי ועוד.

בריאות וטיפוח מראה העור הם אינם דברים שונים לחלוטין. אם אנו רוצות ליהנות ממרקם עור חלק ונעים או ממראה שיער בריא, אנו צריכות לשמור על בריאותנו. העור והשיער שלנו הם האינדיקציה הראשונה לכל מחסור תזונתי, הם גם הראשונים לספוג את הנזקים של זיהום האוויר, חשיפה מוגברת לקרני השמש והרגלי חיים לא בריאים.

על מנת לשמור על מראה העור והשיער, ולהילחם בתופעות ההזדקנות, אנו קודם כל צריכות לשמור על בריאותנו. עלינו להזין את גופינו במינרלים, הוויטמינים והחלבונים ההכרחיים. כאשר אנו מספקות לעורנו את כל החומרים המזינים הוא מתפקד כרקמה בריאה ומתחדשת. כאשר אנו חוסכות ממנו את המינרלים והוויטמינים שהוא כל כך מבקש, אנו משלמות את המחיר של הזדקנות מוקדמת ומראה עור חיוור וחסר חיים.

 

אורך חיים בריא ברמת הטיפוח הקוסמטי

גם כאשר אנו חושבות על מוצרי הטיפוח בהן אנו משתמשות אנו צריכות להיות מודעות להיבט הבריאותי. אנו מחפשות כיצד לסייע לעורנו לספוג את כל אותם ויטמינים ומינרלים חיוניים, ופונות לעזרתם של המוצרים הקוסמטיים. אך באופן אירוני, מתוך ניסיונות לסייע לעור ולשמור על בריאותו, אנו דווקא חושפות אותו לחומרים כימיים הגורמים לתוצאות ההפוכות.

הצורך בשמירה על לחות העור והזנת העור באמצעות ויטמינים ומינרלים הוא חיוני. אך בפועל תכשירים קוסמטיים רבים חושפים את גופך לתרכובות כימיות  סינתטיות שהוא אינו יודע לפרק. עם העלייה במודעות לנושאי הבריאות, וגם הסביבה – העולם עובר לתכשירים קוסמטיים טבעיים. אלו מספקים לעורך יתרונות רבים, ללא תופעות לוואי.

 

שימוש במוצרים קוסמטיים טבעיים

מתי ואיך נשתמש במוצרים קוסמטיים טבעיים, להלן הסבר קצר על סרום, קרם עיניים וקרם פנים – שלושתם מוצרים טבעיים מבוקשים.

סרום אורגני לפנים – סרום הוא אחד האמצעים היעילים ביותר לשמירה על העור שלכן. הוא מלא בחומרים מזינים ונוגדי חמצון, והוא מסייע לשמירה על העור והתחדשותו. אחד היתרונות של סרום אורגני לפנים הוא הספיגה העמוקה שלו, גם בשכבות העור התחתונות. מומלץ להשתמש בסרום בשעות הערב, לאחר ניקוי עור הפנים. כך תאפשרי לחומרים המזינים לחדור אל תוך שכבות העור במהלך הלילה.

קרם עיניים טבעי – סימני העייפות, הרגלי החיים הלא בריאים והזיהום הסביבתי ניכרים היטב באזור העיניים. רבות מאיתנו סובלות מנפיחות ועור כהה בסביבות העיניים, ולכן חשוב לשמור על בריאות עור העיניים באמצעות קרם עיניים. בסדרת האנטי אייג‘ינג של אננדה תוכלו למצוא קרם עיניים טבעי המורכב משמנים ותמציות צמחים ייחודיות. מומלץ למרוח אותו בבוקר, בתנועות עיסוי עדינות בעזרת קצות האצבעות.

קרם פנים אורגני – הפנים שלנו הן עומדות במרכז הזהות שלנו. מראה פנים עייף ומוזנח משפיע לא רק על תחושתנו האישית, אלא גם על התחושות שאנו משדרים לסביבה. לכם חשוב לשמור על מראה עור הפנים. קרם פנים אורגני מסייע לשמור על מראה רענן, גוון עור אחיד, מרקם רך ועדין וגמישות העור. הקרם לא רק מזין את העור, אלא גם מעניק לו הגנה מפני זיהום סביבתי. מומלץ למרוח אותו על הפנים ובמורד הצוואר מידי לילה.

tags:
What do you think?

קשורים ~

התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות