תאוריית העדר? איך חברות הטיפוח ממשיכות למכור לנו סיפורים?

הרגשתם פעם שקרם הפנים גרם לכם להזיע? או שאולי יצא לכם לשמוע את המשפט "כשאני מורחת קרם אני מזיעה"? אז תנו לי לספר לכם, כשקרם או סרום מבוססים על פארבנים שהינם כימיקלים זולים במיוחד הם דומים בהרכב הכימי שלהם לרכיבים מהם מייצרים שקיות פלסטיק. וזוהי הסיבה שבגללה אתם מזיעים. דרך אגב, החומרים האלו נמצאים ברוב מוצרי הטיפוח לפנים לשיער ולגוף, במשחות שיניים, בדאודורנטים ואפילו כמשמרי מזון.

מוצרים שיעניקו לכם ביטחון ושקט נפשי
החלטתי שאני רוצה להעניק להעניק ללקוחות שלי את הביטחון והשקט הנפשי שהמוצר שבו הם משתמשים אכן טהור ונקי מרכיבים סינטטיים מהונדסים גנטית, נקי מפאראבנים, בושם, סיליקונים, SLS  והרשימה עוד ארוכה. אם הקרם מבוסס על חמאת שיאה אורגנית, מיצויי צמחי מרפא ומשמרים מהטבע.. כבר נשמע נעים יותר נכון?

הרי כשאתם רוכשים עגלה לתינוק אתם בודקים בציציות, דורשים לראות אישור מכון התקנים ומבקשים המלצות. אז למה כשזה מגיע לעורו של התינוק או לעור שלכם שמהווה את איבר הספיגה הגדול ביותר בגוף אתם מוותרים או פשוט לא חושבים על זה? אז החלטתי לפנות עבורכם לגוף המחמיר ביותר – BDIH הגרמני שהוא גוף בלתי תלוי ותו התקן שלו הוא הגבוה והמחמיר ביותר ונחשב בעולם כמדויק במיוחד.

ולמה לא לגוף ישראלי אתם שואלים? כי פשוט אין. יש תקינה למזון ואין למוצרי טיפוח.

אז מה זה תקן BDIH ואיך הוא מבטיח שמירה על עורכם?
מבחינתי ידעתי שהאננדות שלי נקיות, טבעיות ואורגניות אבל שאפתי לתו תקן עבור הביטחון שלכם כצרכנים מודעים. וחשוב לי שתדעו שזאת לא תעודה שקונים באופן חד פעמי, אלא עבודה שוטפת מולם. כאשר אני מעוניינת לרכוש חמאת שיאה אורגנית לדוגמא אני מעבירה קודם אליהם את כל המסמכים הרלוונטיים לאזור ותנאי הגידול והעיבוד ורק לאחר קבלת האישור אני מעבירה הזמנה למגדל. אז יש לאננדה BDIH – רק בשביל הלקוחות שלי. ועוד משהו קטן וחשוב, פעם בשנה הם שולחים צוות מטעמם לביקורת… על חשבונם. אננדה ביו קוסמטיק הינה חברת הקוסמטיקה הישראלית הראשונה והיחידה הנושאת בגאווה את תו התקן המשובח הזה, ומספקת קוסמטיקה נקיה ופעילה ללא פשרות.

זה מזכיר לי את התקופה שבה הענקתי יעוץ אישי בתחום התזונה ואורח החיים המאוזן על פי האיור וודה ונהגתי לעשות גם הדרכה אישית לקניית מזון בחנויות השונות כדי ללמד כיצד להפוך את האריזה ולקרוא את רשימת הרכיבים ובהרצאות נהגתי להביא איתי דוגמאות כיום זה נשמע פשוט וטריוויאלי לרובכם אבל פעם ולא לפני כל כך הרבה שנים זה היה חריג. אז קפצתי ראש ממקפצה גבוהה כדי שתוכלו להיות בביטחון מלא כשאננדה אצלכם על המדף. ונכון עשיתי זאת גם עבורי. אני אוהבת אתגרים ועוד יותר אוהבת להעניק את הטוב ביותר שאפשר.

tags:
What do you think?

קשורים ~

התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות