גם עמידה בפקק היא זמן טיפוח

אז כמו שכבר סיפרתי בעבר, תחזוקה שוטפת היא הסוד לעור בריא – בדיוק כמו תחזוקה שוטפת למכונית שלנו. ואם כבר הזכרנו מכונית? אז פרט לתחזוקה, הגוף שלנו ומצב העור שלנו תלויים כמובן בדלק שבו אנחנו מזינים אותם מבפנים ומבחוץ.

הגיע הזמן שתשקיעו בגוף שלכם כמו שאתם משקיעים במכונית שלכם
בדוגמת המכונית נהגתי להשתמש הרבה בהרצאות, זו דוגמה מצוינת מכיוון שלצערי כל כך הרבה אנשים מטפלים במכונית שלהם הרבה יותר טוב מאשר בגוף שלהם. הגוף שלנו חכם, המוח מבריק, מערכת השלד והשריר גאונית והאיברים הפנימיים עושים את מלאכתם נאמנה.

כל השילוב הזה שהוא הגוף שלנו זקוק לתחזוקה שוטפת עדינה ויסודית. לאנרגיה טהורה, לחיזוק מערכת החיסון שלנו ולהזנה נקיה עד כמה שאפשר מכימיקלים, ממזון מתועש וממוצרי טיפוח עמוסי רעלנים.

איך להשקיע ולטפח את הגוף במינימום זמן ומאמץ
חלק חשוב בתחזוקה השוטפת היא כמובן התנועה, המתיחות, פעילות כנגד התנגדות תומכת במערכת השלד ותרגילים לפי שיטת פאולה תומכים בין היתר במניעת צניחות איברים וחשובים במיוחד לנשים.

פאולה גרבורג, מפתחת השיטה, היא דודה של אמא שלי וסיפור חייה והשיטה שפתחה כתוצאה מצורך מדהימים ומרשימים ללא ספק. כילדה הכי אהבתי להגיע אליהם הביתה. אני זוכרת איך בכל חדר בבית ברחוב פינסקר בתל אביב, שאז נראה לי כענק, היה מישהו שתרגל משהו אחר. אז כמובן לא הבנתי מה הם עושים ורק זוכרת את הקולות שהם השמיעו בזמן התירגול האישי שלהם.

כן ככה זה היה פעם וזו היתה תחילת דרכה. לשיטה שלה היא סחפה אחריה רופאים שגם לימדו אצלה. בשלב מאוחר יותר, כשפתחה את המכון שלה שאליו עלו לרגל רבים וטובים, עבדתי כנערה בשעות שאחרי הלימודים. הקשבתי להרצאות בעניין רב ואולי כבר אז ניטע בי הנבט.

חלק משיטת פאולה שבו אני משתמשת עד היום הוא תרגילי הפנים. לא בטוחה אם לכך היא התכוונה או יותר נכון אם זו היתה מטרתה אבל תרגילי הפנים תומכים כעבודה נגד צניחת המערכות ואולי כערך נילווה תומכים בהרמה של שרירי הפנים שלנו. אז אם תהיתם מה זו האישה שעושה פרצופים מוזרים לידכם ברמזור? או מה אני עושה כאשר אני תקועה בפקק? אני פשוט מתרגלת פאולה. כי גם עמידה בפקק, היא זמן טיפוח.

tags:
What do you think?

קשורים ~

התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות