אננדה זה לא רק מקום שקט בהודו או תכנית טלוויזיה

למושג אננדה התחברתי בסוף שנות התשעים כשלמדתי איורוודה אצל ד"ר ערן מגון. רק שתדעו, לאחר שהוא סיים לימודי רפואה בטכניון, הוא חווה מהפך בתפיסה ונסע להודו לעוד מספר שנות לימודים. אני הייתי בין תלמידיו הראשונים, ובתקופה מאוחרת יותר הקמנו יחד את העמותה הישראלית לאיורוודה. ואם נחזור רגע לסיבה לשמה התכנסנו…אננדה. זוהי בעצם מילה בתרגום מסנסקריט שמשמעותה האושר הפנימי העמוק ביותר. למעשה כשמתרגלים יוגה ומדיטציה שואפים להגיע לאננדה. שנים אחר כך היתה סדרת טלוויזיה ישראלית שאהבתי מאוד – של דנה מודן. עבורי זה מושג גבוה במיוחד שהתחברתי אליו בצורה אינטואיטיבית לחלוטין. כשהמוצר הראשון הפך לסדרת מוצרים היה לי ברור ששם המותג יהיה אננדה ושכל המוצרים יהיו טבעיים, טהורים ונקיים מכימיקלים.

אז איך אננדה התחילה?
לפני 15 שנה נסעתי בפעם הראשונה  לסדנת יוגה בסיני. היו עוד רבות אחריה אבל זו היתה הראשונה והמיוחדת. הכרתי שם אנשים שקיימים עד היום בחיי ואחד ומיוחד שעבר למימד אחר ומאמינה שטוב לו שם.. ירדתי לסיני עם איל שארגן את הסדנה, עד היום בכל שיחה הוא מזכיר לי איך כל הדרך דיברתי רק על אננדה ועל מה שאני עושה ועל הגטוליינים ועל הפיתוח. הוא לא ממש הבין אבל נתן לי לדבר. בכל אופן, מתוך השיחה נולדה אז הסדנה שלי eating for wellness כי באוכל הוא מבין טוב.

איך הצלחתי לשמור על אורח חיים בריא?
היוגה היא חלק חשוב בחיי היום יום שלי. אני מתרגלת איינגר יוגה כבר כמעט 20 שנה. השיטה נכונה לי מכיוון שהיא מדויקת מאוד. כל כניסה לתנוחה נעשית באיטיות כדי להגיע לשלמות. לקח לי זמן למצוא את האימון המתאים לי ואת המורה הנכונה. ממש כמו בכל דבר בחיים המורה הוא תמיד החשוב ביותר. אני זוכרת כשהגעתי בפעם הראשונה למורתי האהובה אסתר הברפלד הרגשתי כאילו לא תרגלתי יוגה מעולם והגוף מיד הבין שהוא הגיע למקום הנכון.

היוגה מכניסה חיים, איזון ושקט לגוף ולמיינד. ועבורי? היא חלק אינטגרלי מהחיים. אסתר האהובה שירתה בצבא ביחד עם אמא שלי, וכך למעשה הגעתי אליה. היא נפטרה לפני מספר שנים ורק לאחרונה מצאתי את המורה ליוגה הנכונה לי. כל כך התרגשתי לחזור הביתה לאיינגר. הדיוק של איינגר נכון עבורי. אני שואפת למצוינות בעשייה שלי ומדייקת כל רכיב למינון הנכון ואת כולם יחד לסינרגיה מושלמת.

השאיפה לשלמות טבעית במוצרים של אננדה
ואם נחזור לאננדה, אז כל מוצר נעשה בעצם קודם כל עבורי. הכי מדויק שאפשר פעיל ונקי ללא פשרות. אני עוסקת באנטי אייג'ינג של המכלול. זו התשוקה שמניעה אותי, זה מה שחשוב לי וזה התוכן שאני מעבירה בתחום התנועה, התזונה והטיפוח. השילוש המושלם ל- well being  של המכלול.

השאיפה לשלמות, החיפוש המתמיד אחר מחקרים, אזורי גידול נקיים, מיצויים משובחים וכמובן פיתוח ללא פשרות הם שיוצרים את האיכות של אננדה ואת קהל הלקוחות שהולכים איתי לאורך שנים. מי שמגלה את אננדה נשארת עם אננדה. נקודה.

ולמה בחרתי להשתמש במילה "מגלה"? כי התקציב מופנה ברובו לחומרי הגלם הטובים ביותר ולפיתוח המדויק ביותר.

המושג קוסמטיקה טבעית או אורגנית נשחק לטעמי כי יצרני קוסמטיקה מיהרו להתחבר לטרנד הבריאות בשנים האחרונות ואת זה אפשר למצוא כמובן גם בתחום המזון או התוספים. בשונה מהם, אננדה באה מאהבה שאפשר לחוש אותה בכל מוצר, היא מעניקה לך את המיטב ומביאה age defense  מבוסס מחקרית.

tags:
What do you think?

קשורים ~

התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות ~ התחברות